zondag 17 november 2013

Weer thuis (back home)

Het is een week geleden dat Joanne en ik weer op schiphol aankwamen. Na een super trip in Houston Texas. Het waren mooie dagen, veel gezien en gedaan. ( en wie mij een beetje kent, genoeg lekkere dingen gegeten en gedronken..LOL) Joanne (klik) heeft een mooie foto reportage gemaakt. Ga vooral even bij haar blog langs.

Already a week went by, since Joanne and I landed on schiphol airport. We had so much fun in Houston Texas.(and for who knows me, enjoyed lots of good foods and drinks..LOL) Joanne (click) made a great photo blog of our trip.

Mijn foto's kreeg ik niet goed van mijn telefoon naar mijn Ipad, dus ik kan jullie niet zoveel laten zien. Heb toch een aardige hoeveelheid lapjes mee terug genomen. (Vooral witjes en naturellen) Al zijn het niet meer de hoeveelheden van jaren terug. Ook in the US gaan de stofprijzen omhoog... Van twee series heb ik wat meegenomen, en natuurlijk waren daar twee dagen de quiltshow! Zulke mooie quilts, zoveel inspiratie! Op facebook zal ik wat meer foto's van de quilts plaatsen.

I couldn't get my phone and Ipad working together, so not much photo's to show you. I brought a few fabrics home with me, but not that much as years ago. (More white and nutral fabrics) and I fel in love with two fabriclines, so I took a few of them home with me too. And ofcourse, the quiltfestival! So much to see, so much inspirations! ( put more photo's on my facebook albums)

Het gewone leven en werk heeft alweer geroepen, en zo zitten we nog maar een kleine 6 weken voor het einde van 2013. Het gaat snel die tijd, dus ik moet nodig wat steekjes gaan maken, daar ben ik de laatste weken niet zoveel aan toegekomen. En om het af te leren een blik op mijn twee favoriete stoffenwinkels in Houston. Painted Pony's and Quilts (klik) & Joann Fabrics. De eerste zit op 5 minuten afstand van waar mijn familie woont, dus daar kwamen we bijna elke dag...

Now it's back to the normal routine, and there are only 6 weeks left of 2013... Time flies, so I really need to go sit and stitch, because that's been a while. And now only photo's of the two fav. Quilt/fabric stores, Painted Pony's and Quilts (click) & Joann Fabrics. The first was just 5 minutes away from where my family lives, so we were there almost every day...

 

6 opmerkingen:

  1. En Saskia, heb je nog een groep LE'ers ontmoet in Houston? Ga nu even naar je FB om te kijken hoe of wat, groet, Auckje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi saskia!
    Great Blog! Great photo collages! Yes, we did have a lot of great food and drink! Don't forget T-bone Tom's! The Cheesecake Factory! Indian and Italian! America does love its food! And water by the glass full!
    I see you're showing a photo of your new address! LOL!
    "We're Back! " The PPQS ! Lovely! The pattern is on its way!
    Only 6 weeks! That sounds a lot faster that only 37 days until Christmas!
    Take care,
    Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat moet het heerlijk geweest zijn, gaaf! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie foto's zo te zien hebben jullie genoten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So good to see your smiling face again. Great photos and I like them all in a little square. How'd you do that? LeeAnna Paylor leeannaquilts@gmail.com lapaylor.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

I'm going to be happy today,
Though the skies may be cloudy and gray
No matter what may come my way
I'm going to be happy today.
- Ella Wheeler Wilcox (1850-1919)

Thank you for leaving a comment
I love to hear from you, it makes me happy!
ps; If you have no-reply I can't thank you personal for your comment. But I hope you know I do like every thoughtful comment.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.