maandag 20 september 2010

Twee winnaars (two winners!)

Het heeft even geduurd, maar ik kan nu toch twee winnaars bekend maken.
Ik ben afgelopen week heerlijk een weekje ertussen uit geweest.
Samen met Heidi en haar man naar de elzas en nog een paar dagen aan de moezel in Duitsland. maar ik moest gelijk weer aan de slag, dus vandaar dat ik vanavond pas mijn blog kan bijwerken.
Wat ik verder in het weekje vakantie gedaan heb, en of ik nog creatief ben geweest, vertel ik van de week meer over.

de eerste winnaar is Marieke van Knitting & Quilting. Gefeliciteerd Marieke, wil je me je adres mailen, dan kan ik de stofjes naar je toe sturen.
De tweede winnaar is Lee van Lala's Lovelys.
Lee van harte gefeliciteerd, en wil je me je adres mailen dan kunnen de stofjes overzee.

It's been a bite ... on my blog lately. I spend a lovely week with Heidi and her Husband in Germany on the moselle and in France in the Alsace. I had to go back to work right away, so no time to update my blog... Later this week I will tell you all about this little get away week.

Now the winners;...
the first winner is Marieke from Knitting & Quilting.
The second winner is Lee from Lala's Lovelys.

congratulations to you both, lady's!
Please email me your address, so I can sent the fabrics to you.

7 opmerkingen:

  1. Sounds like the vacation went well!
    Take care,
    Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je er weer bent...als ik had geweten dat je ook in de Elzas was...
    Gefeliciteerd met deze mooie stofjes Marieke en Lee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Congratulations Marieke and Lee! Can't wait to hear about your little vacation!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dames gefeliciteerd en lekker een weekje eruit. Zo te lezen heb je het geweldign gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Congratulations to the winners! I hope you had a great time away with Heidi! I'm sure I know the answer to that. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt weer twee mensen gelukkig gemaakt met deze stofjes.Ik ben benieuwd naar de foto's uit de Elzas.Kijk niet naar de tijd.
    Knuf Mam.

    BeantwoordenVerwijderen

I'm going to be happy today,
Though the skies may be cloudy and gray
No matter what may come my way
I'm going to be happy today.
- Ella Wheeler Wilcox (1850-1919)

Thank you for leaving a comment
I love to hear from you, it makes me happy!
ps; If you have no-reply I can't thank you personal for your comment. But I hope you know I do like every thoughtful comment.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.