vrijdag 21 november 2008

Dahlia

Een goede vriendin van mij, Jo-Anne is een creatieve geest.
Alles wat zij doet, doet ze met zoveel plezier en enthousiasme.
Na jaren gewerkt te hebben op een meerzorg is ze voor zichzelf begonnen.
Via de link kan je op haar website komen. Het is een gat in de markt, en ze voelt zich er heerlijk bij dat zij nu haar eigen ding kan doen.
Al een tijdje had ze een patroon van een Dahlia liggen, en begin november zei ze tegen me dat ze ermee wilde beginnen.
En voila, hier zijn de eerste foto's
Ik moest even pronken met haar werk... Goed hoor Jo-Anne!!


A very dear friend of mine Jo-Anne has a creative spirit.
everything she does, she does it with so much joy and plesure.
After years of working in a home for seniors, she started a business of her one. See her website at this link. It's a service lot's of seniors needs. She feels like she is on the right spot and she is very comfortable in what she is doing. She told me in at the start of november that she wanted to make a dahlia quilt. And voila, here are the first pics of her work so far.
I had to show it on my blog... Good job Jo-Anne!!




3 opmerkingen:

  1. Hoi sas,wat is dat mooi,en wat een mooie combinatie ik wist niet dat Jo-anne ook met lapjes aan het stoeien was,maar ja in de tuin werk je ook met kleuren.
    Zo'n dalia staat nog steeds op mijn programma en als ik dit zie,beginnen mijn vingers te jeuken maar nog te veel te doen.Groeten aan Jo-anne en zeg dat ik er weg van ben.
    Mam.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. That is a truly beautiful quilt. It looked small until you put in on your floor and you could see just how big it is. Wow.
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Well now.....Jo-Anne does nothing by halves! This is just beautiful. Dahlia quilts are not easy. The color choices are just perfection. I hope you will share it again as it progresses. Tell her hello from me (if she remembers me?).

    Hugs en groetjes ~
    Heidi

    BeantwoordenVerwijderen

I'm going to be happy today,
Though the skies may be cloudy and gray
No matter what may come my way
I'm going to be happy today.
- Ella Wheeler Wilcox (1850-1919)

Thank you for leaving a comment
I love to hear from you, it makes me happy!
ps; If you have no-reply I can't thank you personal for your comment. But I hope you know I do like every thoughtful comment.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.