zaterdag 2 mei 2009

Open European Quilt Championships

Kijk en geniet van een mooie slideshow.
Prachtige quilts, vakwerk!!
Of je nu van modern of van traditioneel houd, alles was vertegenwoordigd.
Ik was zo geinspireerd, dat ik gelijk aan de slag wilde.
Helaas, al mijn quiltwerk zit al in dozen, en ik moet verder aan mijn studieopdrachten..

Maar we hebben genoten van een vrouwendag uit.
Joanne, haar moeder over vanuit Canada, Mam en ik.
Dames, volgend jaar weer??

Look and enjoy the slideshow.
A quiltshow with beautiful quilts
modern, traditionel, it was all there.
I got inspired, and wanted to get to work on my quilts right now.
But ooooops!... I boxed it already, and I have to do work for my study.

We had a wonderful womensday out.
Joanne, her Mother over from Canada, my Mom and me.
So lady's, do we have a date for next year??







4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke dagje uit...dat zie ik aan jullie gezichten! De quilts waren erg modern. Moest meteen aan Bep denken. Maar de sitsen quilts vond ik prachtig.

    Bedankt voor je kaart. Mooi dat je mee mag met Rover. Gaat hij ook de hypotheek betalen? Wat zou dat leuk zijn want dan kan Dagi die van mij ook betalen...lol.

    Hugs en groetjes ~
    Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great those slide shows!
    Been thinking about stained glass lately and looked at het gebroken ruitje blogspot.The one with the red poppies outside on the balcony might pass by our house! Would be nice if you and the artist's team come for a visit when you all have time. End of May, June?
    Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi:
    I see your Mom, hi Joke. I love quilts, but like the more traditional ones. They sure had a lot of them.
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gedaan Sas die slide show,en wat komen sommige quilts goed uit op de foto.Het was een gezellig dagje,heel veel indrukken en inspiratie.
    Mam.

    BeantwoordenVerwijderen

I'm going to be happy today,
Though the skies may be cloudy and gray
No matter what may come my way
I'm going to be happy today.
- Ella Wheeler Wilcox (1850-1919)

Thank you for leaving a comment
I love to hear from you, it makes me happy!
ps; If you have no-reply I can't thank you personal for your comment. But I hope you know I do like every thoughtful comment.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.