zondag 14 juni 2009

klussen (labor)

Een tijdje niets op mijn blog kunnen zetten.
Ik was druk met mijn nieuwe stulp en het is inmiddels bewoonbaar en ingericht.
Heb er al heerlijk een paar nachten geslapen.
Het verhuizen ging zo vreselijk snel, om 12 uur waren de verhuizers klaar en hadden ze alles uit mijn oude flat ingeladen, en weer uitgeladen en neergezet.
Zelfs de spullen die uit mijn oude berging kwamen en naar de vliering moesten via een klein wiebelig trapje deden ze.
Het was een super team!
Maar ja, dan he... al die dozen uitpakken!
Ik heb er nu nog 3 staan en ik weet inmiddels wel dat een mens te veel spullen heeft!!
Heb met mezelf afgesproken dat ik niet zoveel meer mag kopen, en als ik wat nieuws aanschaf er dan 2 andere dingen weg moeten.
Heb alvast een slide show gemaakt van het klussen. Had niet alle foto's, er staan er nog meer op een andere camera. Maar het geeft wel een goede impressie. Ga op de foto staan voor de bijgevoegde tekst.
De resultaten komen van de week een keer, ook via een slide show.
Let vooral op de nieuwe huisvriend van Rover..

Not much blogging the last days.
Had to work on my new house, and now it is done!
The movers left, and left me with a lot of boxes to clear out.
I found out, that I have to much stuff...
I made a promiss to myself; When I buy one new thing, 2 'old' things has to go.
On the slide show you can see all the hard work from family and friends.

The results of all that hard work I will show you in the next couple of days.
Look for the new house friend of Rover on this slideshow..











3 opmerkingen:

  1. good to see that you have time to blog!! What a nice house and garden! One place to check out is the "de Beeldentuin" in Garderen www.debeeldentuin.nl
    Lots of cool stuff for home and garden but remember: buy one, throw two out!
    Take care,
    Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. It looks like you had some good helpers. I see your Mom and Dad. I bet it is all looking great by now. Enjoy your new home.
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk wordt je nieuwe stekje! Ik vind het zo jammer dat ik alles moest missen. Rot om ziek te zijn. Rover ziet er zo leuk uit en soms zelfs een beetje zielig. De regel is een in, een uit hoor. Als je twee uit doet dan moet je weer gaan winkelen voor dat je het weet hoor...lol!

    Hugs en groetjes ~
    Heidi

    BeantwoordenVerwijderen

I'm going to be happy today,
Though the skies may be cloudy and gray
No matter what may come my way
I'm going to be happy today.
- Ella Wheeler Wilcox (1850-1919)

Thank you for leaving a comment
I love to hear from you, it makes me happy!
ps; If you have no-reply I can't thank you personal for your comment. But I hope you know I do like every thoughtful comment.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.