woensdag 21 oktober 2009

quiltfestival

Ver weg van huis, naar een supergrote 'snoepwinkel'....
Far away from home, visiting a mega 'candystore'...


Zoveel te zien, te voelen, te lezen en te ervaren.
Alleen wilde mijn fototoestel de eerste dag niet meewerken.
Gelukkig was mam er ook en met haar camera genoeg foto's kunnen maken.


There is so much to see, feel, read and experience.
There is not enough time in a day, and my feet where not happy..
My camera wasn't working with me either, but Mam's camera was working.


2e dag was nog drukker, en slalomtechnieken waren hard nodig.
Tussendoor veel rusten, en leuke gesprekken met wildvreemde.
Leuk dat een quiltpassie over grensen en mensen heen gaat.

Ben nog niet zover om naar huis te gaan, moet nog shoppen. Iemand nog stofjes nodig?!



The second day it's was even more busy, You had to wiggle your way around people.
Glad that there where lots of chairs to take a reststop. The talks there with people who have the same passion was great!
I'm not ready yet to come home, still need more shopping to do.
Someone needs fabric?!

2 opmerkingen:

  1. Veels te druk voor mij maar ziet er leuk uit. Heb je veel inspiratie nu? Ik was net stoffen van de Williamsburg sampler aan het kijken vanochtend en heb mijnzelf overtuigd dat ik het niet nodig heb. :-) Goed toch? Ik hoop dat jullie een goede reis naar huis heb. Heb zelf wel weer complicaties en moet naar het ziekenhuis voor veel afspraken. Maar als je weer bent moeten we afspreken.

    Trouwens, ik was niet blij met mijnzelf toen ik door had dat ik je moesten op wijzen dat de vrouw die aan de VS kant onze swap leidt was ook in Houston. Je had haar kunnen ontmoeten. Erg jammer!

    Hugs ~
    Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I think I missed what town you were in. I'm glad you had fun. That was a great trip for you and your Mom.
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

I'm going to be happy today,
Though the skies may be cloudy and gray
No matter what may come my way
I'm going to be happy today.
- Ella Wheeler Wilcox (1850-1919)

Thank you for leaving a comment
I love to hear from you, it makes me happy!
ps; If you have no-reply I can't thank you personal for your comment. But I hope you know I do like every thoughtful comment.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.