vrijdag 5 oktober 2012

Het kan nog..

De kleuren worden steeds mooier met dat natte herfstweer!
Even een mooi plaatje van mijn kleine achtertuin. Ben ook aan het broeden over de voortuin, die is nog niet helemaal naar mijn zin, en gaat vast binnenkort op de schop...

The colors getting more beautiful,with this rainy fall weather. A quick photo of my backgarden.
I need to redo the front garden. I'm not happy with it right now, so need to do some garderning...

Je kan ook nog meedoen met mijn give away, zie mijn vorige blogje!
Een andere leuke 'give away' kan je vinden bij mimtasjes. Een hele leuke blog vol creatieve inspratie!

You still can join my little fall give away, just go to the blog from last sunday. 
Another great give away is hosted by Mirjam. Just go to her blog, and enjoy her creative spirit! 

6 opmerkingen:

  1. Prachtig rood in de tuin, leve de herfstkleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooie herfstkleuren. Dat mis ik wel in Griekenland. Waar ik zit zijn er geen loofbossen. Bijna alle bomen zijn wintergroen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow! The back garden is looking great! New front garden ideas! Always fun to do a garden make-over! Do you need a big container? Back hoe?
    Maybe a wooden dock/pier is a good idea for a boat seeing as we're getting so much rain thesse days!
    Have a great weekend! Hope the arm-shoulder is improving!
    Take care,
    Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een kleurenpracht zeg mooi !!!
    Lieve groetjes Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijke kleuren; jammer dat het maar even is ...

    BeantwoordenVerwijderen

I'm going to be happy today,
Though the skies may be cloudy and gray
No matter what may come my way
I'm going to be happy today.
- Ella Wheeler Wilcox (1850-1919)

Thank you for leaving a comment
I love to hear from you, it makes me happy!
ps; If you have no-reply I can't thank you personal for your comment. But I hope you know I do like every thoughtful comment.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.