zondag 7 juli 2013

Zon(dag) Sun(day)

Als de zon gaat schijnen, kan je een schilderklus maar beter vroeg doen! (Niet mijn schuurtje trouwens)

If it's going to be a sunny day, you better do a paint job early! ( not my shed by the way)

Om daarna net zoals deze wijze man te doen...(zitten en van de zon genieten)

So we can do exactly the same as this wise man...( sit and enjoy the sun)

Mijn kompas zit in elkaar, en ik wacht op het volgende deel. Ga de rondjes vervangen voor stof knoopjes

I finished the compass, and now I need to wait for the next part of this BOM. I will replace the little circles for fabric buttons.

Geniet van het zonnetje, dat doen Rover en ik ook!

Enjoy the sun, like Rover and me!

 

Creatieve Greetings! Saskia

 

10 opmerkingen:

  1. Groot gelijk, genieten van die zon! Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ow, ik vind je kompas mooier elke keer als ik hem zie....
    prachtig die donkere achtergrond.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jew kompas is erg mooi. Geniet maar van het lekkere zonnetje !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kompas is zeker mooi Sas,maar je kan ook aardig met kleuren uit de voeten.Enne nog bedankt voor je hulp bij het schuurtje.
    Mam.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sas,
    Jouw verwijzing naar dat blog was een goeie, volgens mij sta ik nu niet meer op no-reply
    Toch?
    groetjesss
    Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Needle, thread, paitbrush and hammer! What a creative weekend! The shed looks great, but a bit "just one colour"ish. LOL! And that compass came together quickly! This new BOM project is a great one for you! And the plot thickens! Fabric buttons!?
    Take care,
    Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Saskia, mag ik ook op jouw LE lijstje? Wie weet, komen alle Nederlandse deelnemers ooit een keertje bij elkaar en zo'n feest zou ik nooit willen missen! Auckje van der Laan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Aukje, tuurlijk. En bij een Nederlands LE feestje ben ik er ook bij.. ;-)
      Maar je staat op no-reply, en weet niet of je blog hebt?

      Verwijderen
  8. Wat staat dat kompas daar prachtig in die hortensia!! Zulke mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het leven is zo veel fijner als de zon schijnt.... Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen

I'm going to be happy today,
Though the skies may be cloudy and gray
No matter what may come my way
I'm going to be happy today.
- Ella Wheeler Wilcox (1850-1919)

Thank you for leaving a comment
I love to hear from you, it makes me happy!
ps; If you have no-reply I can't thank you personal for your comment. But I hope you know I do like every thoughtful comment.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.