maandag 3 mei 2010

bloemenmeisje (flower girl with hexagons)


O,o, Ik kwam wat leuks tegen op het internet en moest natuurlijk meedoen.
Karen is gestart om op elke woensdag een hexagonbloem te maken. En ze heeft inmiddels aardig wat mede bloememeisjes gekweekt. En vanaf deze week ben ik ook een bloemenmeisje. Op de site van
Karen kan je er meer over lezen. Doe ook mee zou ik zeggen!
En aangezien ik nog heerlijke charmpakketjes had liggen, was de stofjes bij elkaar zoeken zo gedaan. Ik maak een tafelloper voor de kerst van dit mooie charmpakketje
Woensdag laat ik de eerste resultaten zien. En wil je zelf hexagonnen maken, kijk dan op deze
link. Print het op wat dikker papier ( te koop bij de action voor 70 cent een pak van 25 vel)uitknippen en aan de slag. Kind kan de was doen!


Hmmmmm, i found a new project that's fun to do.. i had to join the group of flower girls. Go to Karen's Blog to read all about it, an become a flower girl too!
I like to work with hexagons, and the english paper piece method is my favorite.
It was fun to choose the fabric's, i have a lot of charm packs, so I decided to make a flower table runner. If you want to make your own hexagons go to this
site, You can make any size hexagon you want. print it on to paper that's a bit thicker than normal printing paper. Cut out the hexagons, and sew the fabric on to it. easy and fun job to do.

2 opmerkingen:

  1. Ben ik blij om te zien dat je weer enthusiast bezig bent! Hexies zijn altijd leuk. Ik heb een hexie kerstsok in mijn UFO stapel. Heb je ook weer stof besteld of is deze pakje uit je eigen stash? Jij en ik ga al onze stof op maken en dan kunnen we samen lekker gaan winkelen. Ooit...Eerst moeten we heeeeellll veeeellllll quilts maken. :-)

    Tot morgen...

    Hugs en groetjes ~
    Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie stofjes zeg!

    Groetjes, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen

I'm going to be happy today,
Though the skies may be cloudy and gray
No matter what may come my way
I'm going to be happy today.
- Ella Wheeler Wilcox (1850-1919)

Thank you for leaving a comment
I love to hear from you, it makes me happy!
ps; If you have no-reply I can't thank you personal for your comment. But I hope you know I do like every thoughtful comment.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.