maandag 27 december 2010

Aftellen (counting down)



De kerstdagen waren gezellig, en ik was natuurlijk de kok.. Vond het heerlijk om te brutselen en van alles te maken.
Bij ons(mij, dus) is het gebruikelijk om eind van het jaar foto's te maken. Verplicht door mijn persoon ingesteld, omdat ik dan in ieder geval 1x per jaar een recente foto heb van mijn ouders. Mooi lijstje eromheen, en we zijn weer klaar!

I had great Christmas day's. the first day I was the Cook.. In my new kitchen! I had so much fun to prepare a good meal.
I made a new tradition to take a photo of my parents every Christmas. So I have a least one good photo that's not old and strange.
I have to wrestle them, but then I have a nice picture..


Nog maar een paar dagen, en dan is het alweer een nieuw jaar.
Alvast weer mijn blog opgepoetst voor het nieuwe jaar, en ik moet nog een up-date maken van alle UFO's en WIP's.

Still a few day's left of the old year. So I cleaned up my blog for now. My house and everything else in the new year. I have to make an up-date about my UFO's and WIP's too.

Ik had deze nog niet eens aan het lijstje toegevoegd. Samen met Heidi en Bep ben ik begonnen aan een nieuwe SAL. Dit patroon hebben we gevonden op de beurs in de Elzas afgelopen September
Het eerste deel heb ik af, het is een patroontje waarbij je erg goed op moet letten. Je kan dit niet lekker op de bank onder het tv kijken doen, dan ga je geheid de mist in.

This one I didn't even put on the list. It's a SAL I'm doing with Heidi and Bep. This patern we bought in the Alsace last September. it's a little project you have to stay focused on. It's not something you can do while watching the TV..

10 opmerkingen:

  1. Wow! Love the new blog look!
    I turnded on my computer at the right time tonight!
    Looks great!
    Take care,
    Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow wat een leuke sal, dat wordt vast erg mooi.........

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto van jouw ouders Saskia! Hoe kan het dat 2010 is bijna af? Het lijkt net vorige week dat ik zei dat ik veel UFOs wou afmaken...weet je nog? En nu ben ik lekker doelen voor 2011 aan het maken.

    Ik kijk uit na onze volgende playdate met Bep. Eerst moet ik hard werken om mijn NOEL af te borduren. Heb wel mijn stof klaar liggen voor het elke borduursel in een kussentje te naaien.

    Quilted hugs ~
    Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a wonderful picture of you and your Mom and Dad! Your new kitchen was finished just in time to make some fabulous Christmas treats for them!

    I like your NOEL stitching. I can see that you would have to pay attention. It looks great!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat is je blog mooi geworden sasia- leuk he, weer eens iets nieuws. een geweldige foto van jou en je ouders - goed idee.

    ik weet niet wat SAL betekent, maar je borduurtje ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super family photo, Saskia! One to treasure for a long time.

    Your Noel stitchery looks awesome. And so does your new blog look!

    Happy New Year too! May you have health, wealth, happiness and many finishes! *wink*

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie nieuwe sal, veel plezier met borduren en wat een leuk idee elk jaar een foto met je ouders. Je blog is ook erg leuk geworden zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Saskia,
    Je blog ziet er weer prachtig uit!
    En wat een leuk idee van die jaarlijkse foto. Ik ga hem zeker onthouden. Ik ben ook echt een familiemens. Bedankt voor je reactie op mijn blog. Mijn hele quilt is tot nu toe met de hand gemaakt enik wil dit tot het eind volhouden. DUs voorlopig ben ik zoet.. Fijne jaarwisseling en een gelukkig 2011!
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Love the new blog look, Saskia! What a great idea to take a photo of your parents--that's a wonderful idea. Happy new year!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel gezond en gelukkig 2011 !!! groetjes yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

I'm going to be happy today,
Though the skies may be cloudy and gray
No matter what may come my way
I'm going to be happy today.
- Ella Wheeler Wilcox (1850-1919)

Thank you for leaving a comment
I love to hear from you, it makes me happy!
ps; If you have no-reply I can't thank you personal for your comment. But I hope you know I do like every thoughtful comment.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.