vrijdag 31 december 2010

goede Wensen (good Wishes)



De laatste dag van het jaar, en ook mijn laatste blog van dit jaar.
Wat allemaal in 2011 op ons pad komt, weten we niet.
En ik denk dat, dat maar goed is ook!
Ik wil iedereen heel erg bedanken voor het volgen van mijn blog afgelopen jaar. Het was een hectisch jaar waarin veel gebeurd is. Niet alles heb ik op deze blog geschreven, maar een aantal van jullie weten via persoonlijke mailtjes hoe mijn jaar was. Maar al jullie warme persoonlijke reacties hebben me goed gedaan!
Ik wens iedereen vele mooie, warme, inspirerende, vreugdevolle en creatieve dagen in 2011!
Vond nog een mooi gedicht in het engels van William Ward.

gelukkig nieuwjaar iedereen!


Last day of the year, and the last blog of this year. Don't now what 2011 will bring us.
But i think that's good, not knowing everything.
Thank you all, for visiting my blog trough the year! I certainly appreciated it! It's was a rocky year for me, witch not all I shared on the blog. But your comments and warm thoughts mean a lot to me!
I wish everyone lots of happy, bright, joyful, inspiring, creative day's in 2011!
Found a quote from William Ward on the internet


This bright new year is given me
To live each day with zest
To daily grow and try to be
My highest and my best!
William Arthur Ward


Happy new year everyone!






Ps; vond mijn nieuwe blog lay-out wat te druk, dus wederom een nieuw velletje..
ps; found my new blog lay-out not all that, so changed it again..

9 opmerkingen:

  1. Hoi Sasje.
    Wat een mooie woorden heb je geschreven,ik sluit me hier graag bij aan. We gaan ervoor, enne een gezellige jaarswisseling.
    Liefs Bep.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hello!
    Ik ben dit aan het lezen op Buitenzorg.
    De klus week is voorbij en vandaag was het even opruimen voor de volgende feest!
    Happy New Year!
    Ik heb een nieuwe website gevonden.
    www.homebaked.nl
    groetjes,
    Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt het mooi omschreven, ook ik wil je een goed, gezond en creatief 2011 toewensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hello Saskia,

    Happy New Year to you and love the photo of you and your Mum and Dad nice tradition to start. Pleased the dinner went well. Hope 2011 is good for you and you get all your projects done.

    Take care with rememberance of you when stayed with Heidi.

    Hazel (UK)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij bedankt voor alle leuke, lieve en ontroerende berichtjes! Dit jaar kom ik graag weer op visite! Alle goeds voor 2011 met veel gezellige steekjes! XXXD enne, mooie layout is dit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love the photo's in the right column of the projects you are busy with! Great idea!
    Take care,
    Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lovely post, Saskia. Wishing you and yours a kind and healthy New Year!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Happy new year, Saskia! Wishing you the best in this new year. Becoming friends with you was one of 2010's blessings. :)

    BeantwoordenVerwijderen

I'm going to be happy today,
Though the skies may be cloudy and gray
No matter what may come my way
I'm going to be happy today.
- Ella Wheeler Wilcox (1850-1919)

Thank you for leaving a comment
I love to hear from you, it makes me happy!
ps; If you have no-reply I can't thank you personal for your comment. But I hope you know I do like every thoughtful comment.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.