maandag 31 januari 2011

Bijna (voorjaar) valentijn


Had zo'n zin in wat voorjaar, zoals vele mensen denk ik. Vandaar dat ik overal wat rozen en tulpen heb staan, en me uitgeleefd heb op bloembollen.
Gaf mijn huisje gelijk een voorjaarsgevoel. Nu ga ik rustig wachten tot het voorjaarschoonmaak gevoel gaat kriebelen...


I needed something that would let me know, spring is not that far away. So I bought some roses and tulips. And made little baskets with flower bulbs. It gave my home a fresh,spring feeling. Now I will wait until the spring cleaning feeling kicks in..



En dan ga je een wandeling maken, en is het gelijk weer koud.. brr
Maar wel een mooi plekje met die runderen zo in het wild. Ik moest mijn trouwe viervoeter wel even aan de riem houden. Hij doet niets, en is eerder nieuwsgierig, maar je weet nooit hoe die runderen reageren. En ik had toch wel wat ontzag voor die grote hoorns.









After that I made a brisk walk with my furry friend in a pretty little piece of nature not far from my home. I had to put him on a leash, because of those big oxes. But it was a pretty sight.


Ik was ook wat aan het uitproberen met kaarten maken via internet.
Als test heb ik een aantal valentijn vintage afbeeldingen uitgeprobeerd. Op zich aardig gelukt, zoveel vintage afbeeldingen kom ik niet tegen. Aangezien ik ze alleen kon laten afdrukken op wenskaart in een grotere hoeveelheid heb ik er een aantal over.
Als je belangstelling hebt voor een setje van drie kaarten, ze zijn €2.75 per setje inclusief versturen in een envelopje. Mail me maar.
Nu ga ik weer braaf aan de handwerk, er liggen nog zo'n 9 UFO's op me te wachten!



10 opmerkingen:

  1. heerlijk die bolletjes en ja nu maar even wachten , mijn schoonvader zegd dat er meer schotlandse hooglanders in nederland lopen dan bij hen , mooi toch ? geniet ervan , leuke kaarten , mooi gedaan , liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie foto's van die schotse hooglanders, ik zou ook ontzag hebben voor de hoorns

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige beesten zijn dat toch. Zo indrukwekkend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What beautiful Vintage Valentine cards! What a nice thing to do ! and such a good deal! I hope lots of Vintage enthusiasts consider your offer too!

    Spirng cleaning? Great to do an a winters day!
    Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou ja...het zou lente zijn voordat we het weet hoor. Maar eerst genieten van de stralende blauwe lucht met witte tekens van de vorst op de grond. Het is erg mooi en daar geniet ik van voor dat de Hollandse winter wind en regen terug keert deze week.

    Tot morgen!

    Quilted hugs,
    Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hmmmmmmmm,voorjaarschoonmaak!!!!!!klinkt niet zo gezellig als QUILTEN.Iedere dag een beetje van dit en een beetje van dat,en alles komt goed.Je kent mijn gezegde ,MIJN HUIS IS SCHOON GENOEG OM GEZOND TE BLIJVEN,EN VUIL GENOEG OM GELUKKIG TE ZIJN.
    Knuffel Mam.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk die voorjaarsbloeiers. En dan die schotse hooglanders wat bijzonder om ze hier in het wild tegen te komen. Prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Love those spring bulb plants. I like to buy them too when the snow and ice get too much for me. And I am sure that will happen tomorrow because we are expecting our first major snow storm of this winter. Rush hour tomorrow morning will certainly be a big slippery mess. By the way, I awarded your the Liebsters Award on my blog. You deserve it!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Yvette zou denken: dat zijn nog een grote lobbesen om mee te rennen hihi! Prachtig zijn ze! Mooie avond, liefs, Daniƫlle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. How nice to have a little Spring in the air and a lovely place to walk with your furry friend.

    BeantwoordenVerwijderen

I'm going to be happy today,
Though the skies may be cloudy and gray
No matter what may come my way
I'm going to be happy today.
- Ella Wheeler Wilcox (1850-1919)

Thank you for leaving a comment
I love to hear from you, it makes me happy!
ps; If you have no-reply I can't thank you personal for your comment. But I hope you know I do like every thoughtful comment.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.