zondag 10 januari 2010

Naaldwerk (Stitchery)

De eerste steekjes zijn gezet!
Afgelopen woensdag zijn we gestart met een nieuw jaarproject.
En ik moet zeggen, dat ik het borduren erg leuk vind om te doen.
Ik ben ze eerst allemaal aan het borduren, en daarna ga ik de blokken maken.


Last wednesday was the start of a new year project. And some stitchery has to be combined with patchwork.
So after the first stitches I can say, I realy like the stitchery.
I try to complete all the stitchery first and than make the patchwork.

Ik gebruik naast het gewone borduurdraad ook ander materiaal zoals knoopjes, kant en roosjes van band. Het maakt het voor mij wat levendig en niet zo precies.
Ik ben heel benieuwd hoe de andere bezig zijn met hun stitchery. Soms vind ik het toch wel jammer dat niet meer leden van mijn groep een blog hebben. Dan zouden we ook tussendoor elkaar kunnen inspireren en elkaar helpen.


Besides the normal DMC treath I use lace and buttons to make the stitchery more playfull. I like to work with all kinds of materials, and with this project I can go crazy... Sometimes I miss my group members, there just a few who blog too. I wish more did, so we could see the progress we make sooner, but also inspire and help each other. Now I just have to wait until the next month.




5 opmerkingen:

  1. Nice touches to a quilt!
    I wonder who would have the longest(time wise) WIP and what it would be?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Part two:
    Maybe mine would inspire people that it is never too late to start again!
    Take care,
    Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi.
    Je mag er een jaar over doen,maar ik ben wel benieuwd naar het hele blok enne in het echt is het mooier.Bedankt voor je translation.
    Mam.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. You are really making progress with your work. I have of course seen Heidi's. I have heard about the challenge you two have going. Your work is very pretty.
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je stitchery blokken zijn erg mooi geworden! Leuke werk he? Ik vind deze quilt mooier in het echt dan in de fotos online. Of het is gewoon onze kleur keus ... zou ook kunnen. :-)

    Nou ja, warme chocolade melk heb ik altijd klaar hoor! En mijn deur is altijd open en niet al te ver weg. :-)

    Hugs en groetjes ~
    Heidi

    BeantwoordenVerwijderen

I'm going to be happy today,
Though the skies may be cloudy and gray
No matter what may come my way
I'm going to be happy today.
- Ella Wheeler Wilcox (1850-1919)

Thank you for leaving a comment
I love to hear from you, it makes me happy!
ps; If you have no-reply I can't thank you personal for your comment. But I hope you know I do like every thoughtful comment.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.