donderdag 28 januari 2010

kerstsokjes (christmas stockings)





Op de blog van Danielle, zag ik deze kerstsokjes. Ik vond ze zo schattig, dat ik voor de bijl ben gegaan. Het is van black bird design. Bij een winkeltje is een keer in de maand een kerstsokjes cafe, waar de nieuwe patroontjes uitgedeeld worden. Helaas is het iets te ver weg om er elke maand naar toe te gaan, en ook zat het cafe al vol. Ik heb me aangesloten bij de postclub en krijg de patroontjes via de post. Ze schijnen niet zo erg groot te zijn, en aangezien ik nu toch al wat meer borduur, kan het er wel bij. Hmmmm... alhoewel, ik moet natuurlijk wel aan mijn UFO wedstrijd denken. Heidi doe je mee met deze sokjes borduren? (heb je ook minder tijd om aan de ufo's te werken hihi) Of zullen we in deze regio onze eigen kerstsokkencafe starten??


At the blog of Danielle I found these lovely christmas stockings. They are Black Bird designs. At a little store in Holland the have a stitch saturday once a month. It was a bit to far for me, and there was no more room for me. So I get them by mail. Can't wait to start. Only things is, that I have a bet with Heidi to work on our UFO's. But maybe Heidi joins me with these cross stitch projects??.....




4 opmerkingen:

  1. Leuk hoor, die sokjes! Veel plezier ermee.
    Ik heb net wel erg moeten lachen om je anekdote over je broer!!! Geweldig ...

    Groetjes, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt inderdaad gelijk,borduren is toch wel leuk en die sokjes zijn erg grappig.Volgens mij is Heidi nog aan het nadenken zo van doe ik het wel of doe ik het niet.Ik gok op wel en jij?????
    See you Mam.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I get it!
    I get it!
    Back on 3 jan you had a photo of a quilt. That is the BOM x 9 to make a quilt. Didn't look like 9 blocks when i first saw it!
    Now it all makes sense!
    Have fun!
    What a nice quilt that will be!
    Does it come in Blue and Yellow?
    Take care,
    Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb een aantal van de BBD sokjes af gezien. Een blogging vriendin maakt ze allemaal sinds ze begonnen waren al een tijdje geleden. En het is leuk om dan in je quiltstofjes to duiken om de perfecte stof er voor te zoeken. Moeten we dan weer gaan winkelen??? Jij bent erg 'mean' hoor om mij van mijn UFOs te willen houden. Heb vanochtend weer eentje gepakt. Eerst de strijkbout pakken want het ziet er niet uit naar jaren gevouwen op de hanger.

    En Amersfoortste sokkencafe? Humm...

    Hugs en groetjes ~
    Heidi

    BeantwoordenVerwijderen

I'm going to be happy today,
Though the skies may be cloudy and gray
No matter what may come my way
I'm going to be happy today.
- Ella Wheeler Wilcox (1850-1919)

Thank you for leaving a comment
I love to hear from you, it makes me happy!
ps; If you have no-reply I can't thank you personal for your comment. But I hope you know I do like every thoughtful comment.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.