zondag 3 januari 2010

Goede voornemens (new years resolutions)

Een nieuw jaar, met een nieuwe start in de quiltgroep.
we gaan dit jaar het blok van de maand van Leanne doen.
Dit is een mooie romantische quilt met borduurwerk erin.
Op zich hou ik wel van borduren, alleen heb ik het nog nooit samen in een quilt gedaan. Ben benieuwd hoe het gaat lukken.
Verder ben ik blij te melden dat ik de hele berg opdrachten die ik voor mijn 2e assessment moest afhebben, dan eindelijk klaar heb!! Morgen inbinden en inleveren.
En dan nog even alles goed doorlezen en me voorbereiden op de presentatie volgende week woensdag. Maar goed, net zoals al mijn andere goede voornemens is deze gedaan.
Ik heb mijn grote passie quilten verweven met mijn motivatieplan. En ik vertel over mijn charmquilt. Op zich wil ik deze meenemen naar mijn presentatie, maar... dan moet het wel af.
En dat is nu net mijn andere goede voornemen; dit jaar wil ik in ieder geval 3 van mijn ufo's afmaken.
Ik zal mijn ufo lijstje aan de zijkant van mijn blog bijwerken, het zijn er niet zoveel. Maar goed als ik er 3 af heb, kom ik toch aan het einde van mijn ufo lijstje.



A new year, with a new project with my quiltgroup.
We are starting to work on a leanne's quilt. A block of the month quilt.
There is some stitchery in it, and I never made a quilt with stitchery blocks.
So that's a challenge, but I like the quilt how it is, and with my fabric choices it will be fine.
I finished my schoolwork, the deadline is tomorrow, so just in time...
I combined my passion for quilting in a paper, so it would be fun to bring the quilt to my presentation next week. But I have to finish the quilt first! Another deadline.
But I made some new year resolutions, and one is to finish at least 3 UFO's.
So this can be one, right?

3 opmerkingen:

  1. Heel veel succes, dit nieuwe jaar. Zowel met studie, werk en natuurlijk quilten. Leanne's house is zo ontzettend leuk om te maken. Je gaat er zeker heel erg van genieten.
    Groetjes,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your quilt is just beautiful, and I love that picture you showed at the top. Great that you finished your school work also.
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 3 UFOs afmaken kan je zeker doen. Gaat je gewoon lukken. Ik ben ook zeker dat je de stitchery blokken leuk gaan vinden om te maken. Het gaat heel makkelijk hoor. Ik heb bijna alle blokken overgetrokken voor jullie. Vergeet je naald en draad niet. :-) Ik hoop de helft van blok 1 klaar te hebben als voorbeeld. Ik kan je nu vertelen dat ik vind het quilt mooier nu dat ik heb maakt dat in de foto.

    Hugs en groetjes ~
    Heidi

    BeantwoordenVerwijderen

I'm going to be happy today,
Though the skies may be cloudy and gray
No matter what may come my way
I'm going to be happy today.
- Ella Wheeler Wilcox (1850-1919)

Thank you for leaving a comment
I love to hear from you, it makes me happy!
ps; If you have no-reply I can't thank you personal for your comment. But I hope you know I do like every thoughtful comment.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.