zondag 24 januari 2010

when life gives you scraps..


In mijn introductie staat dat ik weet dat het leven geen rozengeur en manenschijn is. Alleen zie ik momenteel alleen maar doornen liggen op het pad.Woorden heb ik even niet zoveel, tranen wel. Afleiding zoek ik nu maar even in veel met Rover wandelen en quilten. Mijn eerste block van Leanne's house BOM is klaar.

I know that life is not a rosegarden. But right now I only see a path full of thorns. Words aren't there that much, tears instead. I try to set my mind to different things. Walks with Rover and keep on going with my quiltingprojects. I finished the first block of the Leanne's house BOM quilt.


ps,
Ik vond al surfend op het internet een handtekeningactie om meer boeken van jennifer Chiaverini in het Nederlands te laten vertalen en uit te geven. Het schijnt dat er ruim 10 boeken uitgekomen zijn, en de helft is pas vertaald.
Dus alle quiltsters, naar deze link http://www.axci.nl/?ln=ned&id=18515 en plaats je digitale handtekening!
All quilters around the world, lets put the hands together and let the Dutch publisher translate more quiltnovels of Jennifer Chiaverini. There are only 5 books translated into Dutch, meanwhile there are more than 10 books written by Jennifer. So if you want to support the Dutch pettion you can join here http://www.axci.nl/?ln=ned&id=18515. On the right there is in Dutch 'deze petitie tekenen' click on it and fill in your name, email, birthdate ( day, month year) adres is not necessary You get a email to conform your petition.

7 opmerkingen:

  1. Hoi Saskia ,

    Wat zie jou blog er gezellig uit en ook je werk wat een genot .

    Ik ben beginneling maar zal zeker nog vaker terug komen hoor

    Quilt groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A super BOM! Super hand embroidery!
    It's a BOM. Do you get one then every month from her?
    Learning to juggle also helps, so I've heard. I mean as in juggling with 3 balls!
    Take care,
    Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach Joke toch, wat een tegenvaller.Ik wens je onwijs veel geluk bij de verdere behandeling. Je quilt ziet er prachtig uit en ik ben blij dat je hier zoveel afleiding in kunt vinden.
    liefs, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zoveel groter is hij toch niet?Je Leanne's ziet er prachtig uit,zit me wezenloos te borduren maar leuk om te doen bedankt voor de vertaling,enne niet te veel piekeren ik ga er voor.
    Trouwens,waarom zit Joanne in de jungle te borduren?????
    Knuf Mam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je blokken worden prachtig ... en ik hoop dat de 'sunny days' jou ook weer snel ten deel mogen vallen!
    Dank nog voor je lieve commentaar op mijn blog.

    Groet! Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O jee, nu was ik even verder gaan klikken en vond de site van je moeder. Wat een vreselijk nieuws. Sterkte ermee en ik begrijp geheel je tranen.

    Stille groet, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. We hebben al een poosje gesproken via de telefoon dus je weet hoe ik ook hier verdrietig over voel. Als je ooit even moeten weg zijn om te kletsen, huilen, schreeuwen of zelfs lachen dan is mijn deur altijd open hoor!

    Erg veel liefs!

    Hugs en groetjes ~
    Heidi

    BeantwoordenVerwijderen

I'm going to be happy today,
Though the skies may be cloudy and gray
No matter what may come my way
I'm going to be happy today.
- Ella Wheeler Wilcox (1850-1919)

Thank you for leaving a comment
I love to hear from you, it makes me happy!
ps; If you have no-reply I can't thank you personal for your comment. But I hope you know I do like every thoughtful comment.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.